Elektronski isplatni listići
- Da li dostavljate svojim zaposlenima isplatne listiće svaki mesec?
- Da li su dokumenta koja su primili potpisana/overena?
- Da li imate dokaz o prijemu od strane svakog zaposlenog?
- Da li želite da ceo ovaj proces završite u svega nekoliko klikova?
Dokument poslodavca u kojem su sadržani podaci o svim elementima na osnovu kojih se zaposlenom obračunava zarada i naknada zarade za određeni mesec zove se obračun zarade ili isplatni listić. Njega je poslodavac dužan da dostavi zaposlenom prilikom svake isplate zarade.
Ukoliko je zarada u celosti isplaćena u roku, poslodavac ima mogućnost da obračun zarade dostavi zaposlenom u elektronskoj formi. Ministarstvo za rad kaže da kada se obračun zarade šalje zaposlenom u elektronskoj formi, pečat i potpis u tom slučaju nisu obavezni, odnosno isti dokument nije potrebno štampati, potpisivati, pečatirati, pa skenirani primerak slati u elektronskoj formi. Poslodavac je dužan da obezbedi dokaz da je zaposleni primio i pročitao e-mail.
Ako pođemo od pretpostavkje da neko može za samo 5 minuta da odštampa, adresira, pronađe zaposlenog, uruči mu kovertu sa isplatnim listićem, uzme mu potpis kojim potvrđuje prijem, dolazimo do interesantne matematike.
Sistem od 450 zaposlenih troši 37.5 čovek sati samo na dostavu isplatnih listića! Ukoliko sistem ima udaljene lokacije ovaj broj se dramatično uvećava.
Da li ste znali da štampa jednog isplatnog listića košta minimalno 6 dinara?
Elektronska dostava isplatnih listića zaposlenima
Na bazi eDokument PoliSign sistema je razvijen sistem za dostavu internih elektronski potpisanih dokumenata u preduzeću. Najveća primena je u dostavi potpisanih isplatnih (obračunskih) listića zaposlenima. Može se implementirati kao deljeni servis na Asertinim javno dostupnim serverima, ili na spostvenim serverima.
Slično PoliSign rešenju, i ovaj sistem se implementira u svega nekoliko dana, i ne zahteva izmenu postojećeg IT sistema.
Sistem podržava proces potpisivanja elektronskih dokumenata kvalifikovanim potpisom, automatsko adresiranje (prepoznaje se zaposleni koji je primalac), izdavanje i praćenje statusa (čeka na preuzimanje / preuzet). Od velikog značaja za proces je generisanje elektronskog dokumenta koji poslodavcu predstavlja validan dokaz o prijemu.
Probajte eIsplatne listiće i završite proces u svega par sati!
Aserta
Žiro račun: 160-409920-82
PIB: 108572864
MB: 21026336